2009/11/13

Jeg er blevet gammel...?

Jeg er en stor tilhænger af temafester. Intet sparker en god fest et trin eller tre op ad vip-stigen med en ekstravagant dress code - det være sig venetiansk karneval, hardcore fetish outfit eller bollywood ramashang med det hele!

I torsdags var jeg så på vej hjem fra arbejde i s-toget. Man hører jo meget sådan når man ikke kører bil... I dette tilfælde overhørte jeg tre personer - kun lidt yngre end mig selv, hvis I spørger og jeg selv skal svare helt uobjektivt...

De skulle til temafest i weekenden. Andersens ører kom fluks ud i periskop længde; det kunne jo være, at der ville falde et par guldkorn af undervejs til Valby.

De skulle til 90er-fest!

90er-fest - hvad er der nu lige så unikt ved en 90er-fest?

70erne - ja det var noget med bukser med svaj og hjemmefarvet batik.
80erne - nu er vi ovre i neonfarvede ben- og ørevarmere og xxl-skulderpuder.
90erne - jeg synes ikke, at 90erne fløj ubemærket hen over hovedet på mig, men det eneste jeg kunne komme i tanke om var Nyrups lidt for lille cykelhjelm.

Et billed fór hen over en indre fladskærm: 20-30 ungdommere iklædt for små cykelhjelme. Ville dette være nok til en temafest?

Jeg synes nu nok, at det ville være et lidt magert ambitionsniveau for en temafest - eller også er jeg bare ved at blive gammel....

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start